Vrácení, výměna, reklamace
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a ideálně v původním obalu.
- Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
-
Zabalte zboží, přiložte fakturu nebo údaje o objednávce.
Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
-
Odešlete zásilku přes Zásilkovnu – zpětný kód
Pro snadné vrácení využijte náš zpětný kód Zásilkovny: 98391069
S balíkem zajděte na jakoukoli pobočku Zásilkovny. Na přepážce sdělte zpětný kód a oni balík odešlou – nic netisknete.
-
Cena zpětné zásilky je 59 Kč. Poplatek vám bude automaticky odečten z částky, kterou vracíme.
-
Vrácení peněz
Peníze vracíme do 14 dnů od doručení balíku k nám.
Budou odeslány stejným způsobem, jakým jste platili (pokud se nedomluvíme jinak).
Výměna zboží
Netrefili jste velikost? Nezoufejte, to vyřešíme. Dodržte prosím tento postup:
- Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
- Do balíčku připište číslo objednávky, za jakou velikost chcete vyměnit, číslo účtu, na které Vám vrátíme případný finanční rozdíl, pokud bude požadovaná velikost levnější než původně zakoupená.
- Zašlete na adresu:
Nebo zašlete do výdejního místa Zásilkovny:
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena pouze kupní cena zboží bez nákladů na dopravu. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím číslo účtu. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 720 189 208, nebo napište na beskydog.info@gmail.com
Reklamace
I přesto, že prodáváme pouze ověřené a velmi kvalitní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Kontaktujte nás prosím nejprve e-mailem beskydog.info@gmail.com (je třeba uvést Vaše jméno, číslo objednávky / faktury a název reklamovaného zboží). O dalším postupu Vás budeme neprodleně informovat.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit hned po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku!
.png)